Bloggutmaning - Dag 3

-Mitt Stall-
 

Jag bor på Vingården, eller Silvergalde Ridcenter som det heter igentligen. Här har jag alla mina 14 hästar uppstälda och det är ett rikigt fint stall. Jag bor här eftersom, 1, hela Sneaky Dragons (typ) bor här och det är bra att alla är på samma ställe och 2, det är centralt. Det enda dåliga är att det är så längt ifrån färjorna. Men som tur är så finns det hästtransporter.
 
 
Jag bodde på Steves gård ett tag, men sedan när Jorvikstallet kom flyttade jag dit. Men nu bor jag återigen på Silverglade sidan. Tycker Vingården är ett riktigt bra stall. Men jag funderar ibland på att flytta tillbaka till Jorvikstallet då det är väldigt fint. Men det är långt bort.... Vi får se i framtiden :)
 
Ha det bra!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: