Nytt år, Nytt stall

Rensade lite i stallet idag, kom på att jag har massa olevlade hästar som bara står o samlar damm. Så jag tog tag i det och sålde två av dom. Men sen så köpte jag även en ny. 
Min lilla söta appaloosa åke men jag använde aldrig den och det är ingen ide att ha den då. 
 
Dessa två sötnosar fick flytta idag.
 
Och hem kom en ny sötnos.
 
Ha det bra!
 





Sophia Snowstorm

Gab
Innan så har du sålt en Appaloosa 1 gång
Sen så sa du saknade den
Du köpte en ny och det var Winterking
Nu så säljer du samma Appaloosa igen fast med ett annat namn.
Tänk på att du måste tänka om jag verkligen vill ha hästen och behöver den istället för att slösa XP
Jag låter som en mamma. men ändå XP

Svar: Hahahaha tro mig jag tänker så :P xP
Gabriella Winterknight

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: