Fullt upp i London och "ny outfit"

Ja, jag har som sagt vart bortrest sedan torsdags men nu är jag hemma igen. Jag bad isa att ta hand om mitt konto idag eftersom min stallhjälp försvann igår. Och vi har gjorde en grej av att ta hand om varandras konton. Vi tar på fula kläder och rider till något random ställe. Sen när ägaren kommer tillbaka så loggar man in och får se sin gubbe med häst på ett ovanligt ställe med en hemsk utrustnig. Detta fick jag vara med om idag.
Kolla själv
 
Det här såg jag när jag loggade in, men ni skall få se outfiten, jag fick mig ett gott skratt ;D
 
 
 
Men jag vill bara säga, Tack Isa för hjälpen med hästarna och det va jättesnällt att du levlade lite oxå ;* 
 
Ha det bra!





Isa

Hur lyckades du hitta hästen? 😂

Svar: Hahah vilken häst xD Den hoppar ju upp på hästen automatiskt när man loggar ut ;P
Gabriella Winterknight

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: