ArchAge

Spelade lite med Isa, vi hittade roligaste personen från Tyskland o stod o pratade med h*n länge.
Tog ingen bild på det men här är på våra lejon Scar o Simba
 
 
 
 
Ha det bra!
 
 





Isa

Scar är så j*vla badass 😎

Svar: Simba är så j*vla awesome :P
Gabriella Winterknight

Anonym

OMFG jag spelar Arche Age också :)

Svar: Oh va kul :D Vilken server är du på? :)
Gabriella Winterknight

Lucy Macwright

Fett kul! :D Jag spelar också AA, blir inte så ofta då för det känns som om jag har hundratusen spel att spela XD Borde kanske dra igång det på riktigt, höhö.

Svar: Oh va kul :D Vilken server är du på? Jag är på Janudar eller vad den heter XD
Gabriella Winterknight

Lys

Minns inte åååh! Jag tror att det började på E... Edna kanske? Nae har ingen aning, får ta och kolla upp det XD

Svar: Aaa det får du göra :D Det hade vart kul om vi spela på samma :D
Gabriella Winterknight

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: