Serven är nere igen...

...så här är lite roliga bilder jag hittade, klicka här för att komma till källan till bilderna.
 
 
 
 
Jusin är helt klart bäst cX
 
Ha det bra!





Lucy Macwright

Wee, lyckades hitta vilken server jag är på på AA, är på Dahuta XD

Svar: Haha, grymt :D typiskt också :P Jag kan göra en gubbe på den serven med ;)
Gabriella Winterknight

Lys

Yay :'3 Måste spela lite där hahah, har knappt börjat :P Men iofs kunde jag göra en gubbe på din server då jag har inte kommit någonstans ändå, så slipper du börja om när du har kommit så långt?

Svar: Aa så kan vi göra :D Jag är på Januar eller vad den hette c:
Gabriella Winterknight

Lys

Okaw! Ska skapa en gubbe när jag hinner, har PRAO så har lite fullt upp xD

Svar: Lugnt ;) Take your time!! :D
Gabriella Winterknight

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: