Bloggutmaningen - Dag 5

-Mina tankar om Huvuduppdragen-
 

Vart skall jag börja? Jag älskar dom!! Det är därför jag spelar! Jag äslar att lösa mysteriet på ön och jag älskar Lisa, Linda, Alex o Anne. När jag va lite lekte vi Starshine! Vi hade varsin häst och red runt i våran paddok. Oj kom av mig lite :P Hehe.. Nej men jag tycker huvuduppdragen är jätteroliga! Det är synd att de kommer så sällan men jag förstår även att det är grymt mycket jobb med spelet, och jag är även lite glad att det inte kommer uppdrag varje vecka utan man får gå o längta efter det. När det väl kommer så blir det riktigt kul och uppdragen är väldigt bra gjorda då teamet haft tid på sig att planera och fixa. Hade det kommit uppdrag varje vecka hade det vart snabba, tråkiga och inte så välplanerade. Jag tror att det hade sänkt spelets kvalitet och inte lika många hade spelat. 
 
 
Men jag tycker att vi borde få mer huvuduppdrag snart ;) Nu har det gått ett tag.
 
 
Ha det bra!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: