Sneaky Dragons

Nu har jag bytt klubb. Provar Sneaky Dragons, den verkar rolig. Hittade dom för ett tag sedan och tyckt att det verkar vara en intressant klubb. De har "tema" veckor med eventen. Tycker jag verkar kul. Så idag fick jag ta det svåra beslutet, att lämna SWG. 
 
Silversong Wolves Guild har betytt jättemycket för mig. Ni har vart där när jag ville prata med någon. Jag har skrattat och aldrig vart med om så galna event som denna klubb. Kommer sakna er massor!! Men nu är det min tur att prova något nytt. Jag hoppas att ni förstår och om ni vill prata så finns jag i vän chatten, och här så klart :D
Kommer sakna Skuggan och Lys o Chi o Tass o Wolfy o Silf o Isa o alla andra i klubben!! Vi ses! Ser ni mig så säg hej!
 

 
 
 





Alva Youngdawn

Gabbi :( Kommer sakna dig ♥

Svar: Kommer sakna dig jättemycket oxå.. ♥♥♥♥♥
Gabriella Winterknight

isabella skydawn

kommer att sakna dig jätte mycket!! men hoppas att du får det awsome i sneaky dragons!!

Svar: Tack så mycket! Kommer sakna dig massor med! <3
Gabriella Winterknight

Lucy Macwright

Omigosh varför loggade jag ut så himla tidigt igår!!!! Kommer sakna dig sjuuuukt mycket Gabbiz <33 Men hoppas du får det superbra i SD, verkar vara en toppenklubb c:
Och jag ska störa dig i fortsättningen också i V-chatt >:D Tro inte att du slipper mig bara för att du byter klubb! Luv ya <3

Svar: Lys då! :P Har en egen klubb nu. Winter Kings. Hoppas att den kommer igång lite :P Du får störa huuuuuuuur mycket du vill!! <3
Gabriella Winterknight

Tass …

Haha tror du gjorde ditt livs misstag, du kunde ju pratat med Kim & filmat med honom. Saknar dig så mycket så jag oxå höll på att lämna SWG men dom behöver mig. Snälla kom tbx Gabbiz <3

Svar: Nej då :P Jag snackar ibland med Kim i vän chatten. :) Och jag är ju typ med i hans filmer ibland med :) Skymtar förbi ibland xD Jag kommer tillbaka till SWG så lämna inte :) I'll be back!
Gabriella Winterknight

Annie Bluestar ♥

Åå, jag vill också gå med i SD men jag är inte över 18 än. :/

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: