SC & SR TÄVLING

 
Som inlägget heter så har jag en tävling nu. Priset är 200 sc och 15 dagar SR. Va på GHS och fick ihop en massa värdekoder. Tänkte tävla ut några. Det du behöver göra är att välja EN siffra mellan 1-100 och kommentera detta inlägg med just den siffran. Alla har lika stor chans att vinna, gäller även kompisar och familj. Jag kommer sedan slumpa fram en sifra och har du tur är det just DIN siffra. Om det är två som tar samma så lottar jag mellan de också. Antalet vinnare är 5 st. 
 
Jag drar vinnaren 31 mars!
 
 
 





Sophia Snowstorm

20 mitt lyckonummer =) hoppades att du hade roligt där <3 <3 <3







Lucy Macwright

Jag är meeed 8D Nummer 23 på mig, vann en halv chokladkaka med den en gång xD

Lovisa Underlee

24! Hoppas att man vinner cx

Alexandra Masterheart

Jag väljer nummret 56

scarlett mouserock

15 eller 35 hoppas det

Daisy Flowerroad

Nummer 7 :D
Önskar jag åxå hade varit där! :D

Aurora Winternight

Mitt nummer är 72
Önskar att det inte var så långt till Stockholm :P


Savannah Darkstorm

Jag tar nummer 13.
Förresten, jag var också på GHS. Jag var där 27/2. När var du där?

Svar: Jag va där 1/3 :)
Gabriella Winterknight

Abbie ponystar

Är med! tar 1 xD

Josefine Bluenose

Jag är med. Nr 5 ;)

Josefine Bluenose

Jag är med. Nr 5 ;)

Josefine Bluenose

Jag är med. Nr 5 ;)

Josefine mooncake

Nr 17 tack.

Alicia bluecat

Ä me. Nr 78.

Siri Goldstorm

hej jag vill ha nummer 50! mitt namn på starstable är Siri Goldstorm:`)

Siri Goldstorm

hej jag vill ha nummer 50! mitt namn på starstable är Siri Goldstorm:`)

Mandelyn Underlord

Jag tävlar med Nr 60.<3

Anna kingfall

77 hoppas jag

Denise Longstar

är med och då så säger jag siffran 43

Lola Youngforest

Jag tävlar med nr 18! <3

Holly Silverstreet

tar 83 och tävlar med det :) <3<3<3<3<3

Anonym

57

Julia mcstar

93 & 3
ifall jag vinner posta mig på sso kollar typ inte på bloggar

Julia mcstar

93 & 3
ifall jag vinner posta mig på sso kollar typ inte på bloggar

Julia mcstar

93 & 3
ifall jag vinner posta mig på sso kollar typ inte på bloggar

Anonym

57

Anonym

57

Anonym

57

amanda snowstar

24 & 73

Posta ifall jag vinner

leonie liongirl

jag är med men jag vill inte ha sr utan bara sc är ju sr!8D men jag väljer nr 18 & 98

Zoe Mightystar

Nummer 3
I need värdekoder xDD

Anonym

Jag tar nummer 16!<3

Kristina Starrock

27 :)

Amanda Catheart

Jag tar nr 64

Nathalie Nightbell

Nr 45

kitty moonknight

97

Nicole Flowerbell

8

Josefine bigfalk

Jag väljer siffran 98

Katja Moonknight

råkade skriva fel!!
Heter Katja Moonknight (brukar kallas för kitty)

97

Tindra Silverheart

Kör med nummer 38. Är det okej om man använder koden på ett annat konto om man vinner?

sophia Silverfield

jag tar 52 va det som dök upp i huvudet :3

Alicia Graynight

Nummer 16<3

Anonym

Nummer 85 :)

Nicole oldstar

Nummer 75

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: