Julsett 2014

Är det bara jag som tycker att årents julsett är riktigt fult? Jag har en bild här..
Ryttaren är helt okey, men hästens utrustningen ser inte bra ut. Shabraket och sadelns färg ser ut som om färgen har blandats ihop eller den har runnit. Tränset och lindorna är helt okey. Jag tycker att man skulle kunna göra det mycket snyggare. Detta är mina tankar, jag personligen tycker inte om det, men alla tycker olika :) 
 
Ha det bra!





Lys

Woahhh så det där är årets julset alltså? :O Jaja utrustningen är väldigt ful, men kappan blev jag ju helt kär i, hur snygg som helst *-* Undrar hur man får stövlarna, vantarna och mössan...?

Svar: Jag tror att man kan få de via Julklapparna av tomten, men är inte helt säker :P Kappan kan du köpa i en julaffär runt om på Jorvik ;)
Gabriella Winterknight

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: