Nya saker :D

Heeeej!!
 
Jag har inte bloggat på ett tag, det har vart massa saker irl. Typ min kiosk o internett...
Iallafall, jag har köpt nya kläder :D är super glad. De är så snygga!
 
Jag hade tänkt att spara till en häst men jag skall bli Life Time när min nuvarande Star Rider slutar. Då skall jag köpa en frieser. Och sen får jag vänta yttligare tre veckor så kan jag köpa paint hästen.
Det skall bli kul o äntligen bli life time så jag inte behöver spela varje dag. Utan det räcker kanske varanan. Det är ju bara o betala veterinären så blir hästen glad igen. Men jag skall ändå vara inne o levla hästarna. Det är ju det som är roligt! :D
 
Till min frieser skall jag ha godis settet, sååå himla sött är det och en liten turkås rosett i svansen. 
Till painthästen skall jag nog ha mitt blåa westen sett, tills jag kommer på något rolig att köpa till den!
 
Lite bilder :)
 
Ha det bra! 
// Gabriella
 
Mina nya saker. Stövlarna, jackan o voljocken är nya. De gick på 200 sc......
 
Min blivande frieser! :D
 
Fort Pinta Party!! :D woop woop
 
Detta va ett tag sedan men jag tycker det är sött att hästen dansar oxå :)
 
Godis settet. Det är inte den bästa bilden. Snälla kolla inte på magen på hästen...Men detta skall jag ha till min friser sen. Och mina blåa benlindor C:
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: