Massa bilder o först på Jaspers bana!!!!

Hej! 
 
Idag hände det äntligen!! Jag låg etta på Jaspers bana, baklänges. Slog rekodet imorse o höll det ett tag. Sedan kom en med en snabbare häst o slog det med en sekund...Så jag leder inte nu. Men jag skall in o spela så jag minsan får 100JS, det behöver jag! Det finns bildbevis om ni inte tror mig!
Nu skall jag försöka fixa ett program så jag kan filma lite med. Kommentera ifall ni vet ett bra program som inte hackar när det spelar in.
 
Kram! 
//Gabriella
 
Bilderna kommer här: 
Yeeeees!!!! :D
 
Woop wooop!!
 
Mollie (Zelda) hittade sin största idol i SSO, Alice Winterbell. Jag hände på med :)
 
Vi hade jätteroligt med bad o picknick. 
 
Sedan tävlade vi lite oxå.
 
På tal om tävling så gjorde jag o mina syskon Nellie (Emma-Nellie) o Zelda (Mollie) ett race till Firgrove från Valedale sjön.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: